TESLİMAT HAKKINDA

Siparişinizi teslim almadan kurye yanınızdayken mutlaka kontrol ediniz. Kuryenin paketi açtırmaması göz önünde bulundurulduğunda, paketi hafifçe sallayarak ses gelip gelmediğini kontrol ediniz. Zarar görmüş ise kabul etmeyerek iade ediniz, tarafımızdan ücretsiz yenisi gönderilecektir. Teslim alınan kargolar sağlam olarak teslim alınmış demektir ve itirazlar kabul edilmeyecektir.

Cayma Hakkı

Tek kullanımlık olan ve üzerinde tüketicinin isteğine göre düzenleme yapılmış olan ürünlerde cayma hakkı kullanılarak ürün iadesi mümkün olmamaktadır. Bu tür ürünler ancak üretilen ürünün kusurlu yada ayıplı olması halinde değiştirilebilir.

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerimizde üründe herhangi bir kusur olmadığı durumlarda iade işlemi yapılmamaktadır. Kişiye özel olmayan diğer siparişiniz size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, iade süreniz 30 gündür.

Ürünler kullanılmamış olarak, orijinal paketinde iade edilmişse, size geri ödeme yapacağız. Geri gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de geri gönderilmelidir.

Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır. Paketi bize anlaşmalı olduğumuz ilgili Kargo ile iade olduğunu belirterek gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderilmesi durumunda kargo masrafları müşterinin hesabından düşülerek para iadesi sağlanır.

İade adresi: iletişim sayfamızda belirtilen adrese gönderebilirsiniz.

İade etme süresi kaç gündür ?

Avrasya Arıcılık üyelerinin kişiye özel olmayan ürünlerde “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” 15 gündür.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade adresi: iletişim sayfamızda belirtilen adrese gönderebilirsiniz.

İade’de kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle Avrasya Arıcılığa göndereceğiniz tüm ürünleri anlaşmalı olduğumuz ilgili kargo ile iade olduğunu belirterek göndermeniz gerekmektedir. Diğer kargo firmaları ile gönderilen iadelerde kargo masrafı yüksek olduğu için anlaşmalı kargomuz ile almaktayız. Müşteriden kaynaklı hataları müşteri ödemektedir.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra Avrasya Arıcılık tarafından banka hesabınıza iade işlemi gerçekleştirilir. İade işlemi yapıldıktan sonra hesabınıza yansıması 1-3 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.

16 yorum “İptal ve İade İşlemleri

  1. Avatar Engin Avcı dedi ki:

    Kredi kartı taksit seçenekleri nelerdir? Özellikle 10 adet kovan ve 10 adet paket arı için?

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      Şuanda kart ile yapılan ödemeleri peşin almaktayız. Paket arı satışlarında kapora alınarak geri kalan arı teslimatında alınmaktadır.

  2. Avatar minyoren1998 dedi ki:

    Ben 10 adet kutu alicaktim ama yanlışlıkla 20 adet girildi bu yüzden siparişi 10 adet olarak düzeltme şansımız var mı

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      İletişim kısmındaki telefon numaralarımızdan yazın veya arayın gerekli düzeltmeler sağlanacaktır.

  3. Avatar Kadir Değirmi dedi ki:

    Ben 8 Çıtalı iki arı sipariş etmiştim ama bana cevap gelmedi

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      24 saat içinde mutlaka onay gelmektedir.

  4. Avatar yasargokhan34 dedi ki:

    Geri iade yaptığım ürünün 25.03.2022 tarihinde size teslim, edildiği anlaşmalı kargo şirketi tarafından bana msj olarak bildirildi, kredi kartı ile işlem yaptım.

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      Yarın gün içinde iadeniz yapılmış olur, 1 ila 3 gün içinde normalde iade ürünlerde gerçekleşiyor.

  5. Avatar GÖRKEM dedi ki:

    merhaba , iade ettiğim ürünün ücreti ne zaman hesabıma geçer acaba ?

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      Ne zaman ödeme yapmıştınız, iade için bizlere daha önce yazdıysanız kredi kartınıza anlık yapılmaktadır. Havale yaptıysanız aynı gün yada bir sonraki gün iade olur.

  6. Avatar İsmet yurdakul dedi ki:

    22.04.2021 günü siparişimde bir yanlışlık yaptım. ana arı boyama kaleminden 1 yerine 2 adet sipariş etmişim. birini iptal etmek istiyorum.

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      Tabi ki konu hakkında tarafınıza dönüş yapılacaktır, yine sizlerde iletişim kısmındaki numaramızdan bilgi verebilirsiniz.

  7. Avatar Enes Şimşek dedi ki:

    Selamün aleyküm 1350 TL ye arı zehri aparatı aldım sipariş yanlış diye bir mesaj geldi ama hesabımdan 1350 kesilmiş bir sorun var bana yardımcı olur musunuz param boşa gitmesin rica ediyorum site sahibinden

    1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

      Siparişiniz bize ulaşmıştır. İki defa vermişsiniz biri geçersiz olmuş ama birini başarılı bir şekilde yapmışsınız en kısa zamanda kargoya vereceğiz. Hayırlı olsun.

    2. Avatar Mehmet Tunç dedi ki:

      İptal etmek için ne yapmam gerekir

      1. Avatar Avrasya Arıcılık dedi ki:

        iletişim kısmındaki telefon numaralarımızın whatsap hattına yazabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir